Kupte si první místa na internetových vyhledávačích

Internet se stal běžnou součástí života nás všech. Zcela běžně se před každým větším rozhodnutím o nákupu podíváme na ceny na internetu, zjistíme si maximum informací o daném výrobku a ti pokročilejší z nás si najdou i recenze či diskuzní příspěvky popisující zkušenosti s daným produktem. Z pohledu uživatele služeb internetu je to zela přirozený proces, který má u každého mírně odlišnou podobu, ale v jednom se shoduje téměř vždy: Všichni použijeme internetové vyhledávače. Pro zákazníka pak vyvstává otázka o relevanci výsledku hledání a její objektivitě – tedy laicky řečeno, zda vyhledávač našel to, na co jsem se ptal a zda je ta nabídka opravdu výsledkem vyhledávání, nebo ji může někdo ovlivňovat ať již zaplacením přednostní pozice nebo jinou cestou. Z úhlu pohledu nabízejícího pak musíme říci, že to lze a to hned několika způsoby.

Prokliková reklama Vás tam dostane hned

Každý vyhledávač má systém přednostních pozic zpoplatněný systémem platby za výkon – tedy za přivedení zákazníka na váš web (proklik).  Není nic snazšího, než si zvolit objem financí, které chcete do reklamy investovat a spustit kampaň. U konkurenčních termínů inzerent záhy zjistí, že jeho náklady na reklamu mnohonásobně převýší jeho zisk a na druhý pohled přijde na to, že až tak snadné to není. Když se objem financí určený na online reklamu svěří odborníkům, vytěží z daného rozpočtu mnohem více, dokáží vysledovat účinnost reklamy a zajistí návratnost investice do reklamy. Vše je do detailu měřitelné v návaznosti na objednávkový, poptávkový či kontaktní formulář.

Světle červenou barvou jsou vyznačeny oblasti s proklikovou reklamou, v prostředním sloupci je výsledek přirozeného hledání.

Pro začátek stačí pár stovek

Inzerent platí za reálně přivedeného zákazníka, tedy ne pouze za to, že někdo reklamu viděl. To je velký rozdíl oproti jakékoli jiné formě reklamy – tam je poskytovateli vcelku jedno, zda se k Vám někdo přišel podívat do prodejny nebo ne. Útratu za proklikovou reklamu má navíc inzerent plně pod kontrolou. Chce-li zadavatel dát do reklamy na zkoušku pouze několik set korun a sledovat její přínos, než se rozhodne pro investici vyšší, není to žádný problém.

Optimalizace stránek vás tam dostane ZADARMO

Pro některá méně konkurenční klíčová slova je možné webové stránky optimalizovat. Tím se zajistí jejich umístění na prvních pozicích ve vyhledávání bez jakékoli platby za prokliky … o tom ale až v příštím díle našeho seriálu.

 

Martin Kostelník

Diskuse

Vložit příspěvek do diskuse
Jméno:
Zprava:

Diskuse zatím neobsahuje žádné příspěvky, buďte první!

Kontaktujte nás

        

Nejnovější projekty

LG CZ - audio, video, TV

Stránky výrobce elektroniky obsahují vysoký podíl flashových animací a videoprezentací. LG cz

Biathlon NMNM

Biathlon Nové Město na Moravě

Pro pořadatele světových šampionátů v Biatlonu připravujeme serii www stránek. Biathlon NMNM

TTS group Třebíč

TTS group Třebíč

Rozsáhlejší projekt pro výrobce kotlů na biomasu, developera a provozovatele centrálních kotelen ve čtyřech jazykových mutacích. TTS group Třebíč

Cinzano

Soutěž Cinzano

Web vytvořený speciálně ke spotřebitelské SMS soutěži je celý postavený v prostředí flashových animací. více

Jímky, nádrže, žumpy a septiky

Jímky, žumpy a septiky Bresco

Jedním z důležitých výrobních segmentů výrobce bazénů Bresco jsou plastové jímky a septiky, zaslouží si i svoji vlastní prezentaci.
Jímky, septiky

Zapuštěné bazény Bresco

Bazény Bresco

Vše okolo bazénů od návrhu až po konečnou montáž nabízí na svém novém firemním webu společnost Bresco.
Zapuštěné bazény

ADJ - prodej vozů, autoservis

Obsáhlý web autoservisu a prodejce aut s pravidelně aktualizovanou nabídkou zánovních a skladových vozů.
ADJ

Sunar 24

Sunar 24

Veselý web zaměřený na výživu nejmenších je i plný her pro děti už od dvou let. Sunar 24

Nafukovací atrakce Yashica

Nafukovací atrakce Yashica

Firma Yashica při pořádání větších akcí úspěšně provozuje i nafukovací atrakce, na pronájem vznikl samostatný web. Nafukovací atrakce Yashica

Kostelecké uzeniny

Kostelecké uzeniny

Redesign webu tradičního českáho výrobce uzenin a dalších masných výrobků. Kostelecké uzeniny

GLOBUS GRILMÁNIE 2011

GLOBUS GRILMÁNIE 2011

Již tradiční putovní show se soutěží v grilování o titul Mistr ČR v grilování má také tradičně nový web. GLOBUS GRILMÁNIE 2011

ZaložTo.cz

ZaložTo.cz

Zakládání společností s r.o. na zakázku bez starostí a zbytečných poplatků na míru. ZaložTo.cz

Unpro Třebíč

Unpro Třebíč

Unpro e-shop na Správci Webu prodává sportovní fotbalové a hokejové štulpny profesionálům i amatérským klubům. Unpro Třebíč

K-sport

K-sport

Další z řady e-shopů na míru, tentokrát se sportovním a outdoorovým vybavením. K-sport

Yashica, reklamní agentura

Yashica, reklamní agentura

Další redesign hlavního firemního webu reklamní společnosti Yashica s.r.o. Yashica, reklamní agentura

Anketa

Kolik jste ochotni investovat do kvalitních www stránek?
maximálně 15 000 Kč (3406)
15 - 20 000 Kč (1026)
20 - 30 000 Kč (1110)
30 - 40 000 Kč (1053)
40 - 50 000 Kč (986)
50 000 Kč a více za opravdu dobré (901)
Počet hlasujících: 8482
Facebook RSS Google Youtube
YASHICA - reklamní agentura
CMS systém  Správce webu - Reklamní agentura YASHICA