Změřte si efektivitu naší práce

Optimalizace webu není jednorázový úkon, ale dlouhodobá a systematická práce. Aby se dalo neustále zlepšovat umístění ve vyhledávačích, je třeba mít zpětnou vazbu a přesně měřit příchozí návštěvníky, konverze a ziskovost jednotlivých transakcí. V dnešní době je nejrozšířenější měřící nástroj Google Analytics.

Prakticky vše co je třeba o svém webu vědět, se dá vysledovat díky jeho analytickým funkcím, trasování cesty každého návštěvníka po webu od stránky ze které přišel, až po stránku ze které web opustil. Správně nadefinovaný sčítací skript dokáže zaznamenávat i konverze (proměna návštěvníka v zákazníka uskutečněním objednávky či jinou akcí), obsah objednávek a jejich finanční objem. To vše dokonce až v rozlišení na klíčová slova, ze kterých přišel daný návštěvník.

Nástroj Google Analytics se rozšířil jako standardní platforma webové analytiky a využívají ho dokonce i weby těch největších rozměrů. Mezi nimi nechybí portál iDnes.cz, Aktuálně.cz a další. Prakticky neustále pokračuje jeho zdokonalování a vývoj. Jeho hlavní výhoda je, že pro weby s běžnými návštěvnostmi v našich podmínkách nic nestojí a jeho nasazení je nedílnou součástí každé námi vytvořené webové prezentace.

 

Martin Kostelník

Diskuse

Vložit příspěvek do diskuse
Jméno:
Zprava:

Diskuse zatím neobsahuje žádné příspěvky, buďte první!

Kontaktujte nás

        

Nejnovější projekty

LG CZ - audio, video, TV

Stránky výrobce elektroniky obsahují vysoký podíl flashových animací a videoprezentací. LG cz

Biathlon NMNM

Biathlon Nové Město na Moravě

Pro pořadatele světových šampionátů v Biatlonu připravujeme serii www stránek. Biathlon NMNM

TTS group Třebíč

TTS group Třebíč

Rozsáhlejší projekt pro výrobce kotlů na biomasu, developera a provozovatele centrálních kotelen ve čtyřech jazykových mutacích. TTS group Třebíč

Cinzano

Soutěž Cinzano

Web vytvořený speciálně ke spotřebitelské SMS soutěži je celý postavený v prostředí flashových animací. více

Jímky, nádrže, žumpy a septiky

Jímky, žumpy a septiky Bresco

Jedním z důležitých výrobních segmentů výrobce bazénů Bresco jsou plastové jímky a septiky, zaslouží si i svoji vlastní prezentaci.
Jímky, septiky

Zapuštěné bazény Bresco

Bazény Bresco

Vše okolo bazénů od návrhu až po konečnou montáž nabízí na svém novém firemním webu společnost Bresco.
Zapuštěné bazény

ADJ - prodej vozů, autoservis

Obsáhlý web autoservisu a prodejce aut s pravidelně aktualizovanou nabídkou zánovních a skladových vozů.
ADJ

Sunar 24

Sunar 24

Veselý web zaměřený na výživu nejmenších je i plný her pro děti už od dvou let. Sunar 24

Nafukovací atrakce Yashica

Nafukovací atrakce Yashica

Firma Yashica při pořádání větších akcí úspěšně provozuje i nafukovací atrakce, na pronájem vznikl samostatný web. Nafukovací atrakce Yashica

Kostelecké uzeniny

Kostelecké uzeniny

Redesign webu tradičního českáho výrobce uzenin a dalších masných výrobků. Kostelecké uzeniny

GLOBUS GRILMÁNIE 2011

GLOBUS GRILMÁNIE 2011

Již tradiční putovní show se soutěží v grilování o titul Mistr ČR v grilování má také tradičně nový web. GLOBUS GRILMÁNIE 2011

ZaložTo.cz

ZaložTo.cz

Zakládání společností s r.o. na zakázku bez starostí a zbytečných poplatků na míru. ZaložTo.cz

Unpro Třebíč

Unpro Třebíč

Unpro e-shop na Správci Webu prodává sportovní fotbalové a hokejové štulpny profesionálům i amatérským klubům. Unpro Třebíč

K-sport

K-sport

Další z řady e-shopů na míru, tentokrát se sportovním a outdoorovým vybavením. K-sport

Yashica, reklamní agentura

Yashica, reklamní agentura

Další redesign hlavního firemního webu reklamní společnosti Yashica s.r.o. Yashica, reklamní agentura

Anketa

Kolik jste ochotni investovat do kvalitních www stránek?
maximálně 15 000 Kč (3477)
15 - 20 000 Kč (1077)
20 - 30 000 Kč (1168)
30 - 40 000 Kč (1092)
40 - 50 000 Kč (998)
50 000 Kč a více za opravdu dobré (906)
Počet hlasujících: 8718
Facebook RSS Google Youtube
YASHICA - reklamní agentura
CMS systém  Správce webu - Reklamní agentura YASHICA